• ديجيتال ماركتر كيست؟ و چه وظايفي در دنياي ديجيتال ماركتينگ دارد؟
  • كاربرد برنامه‌نويسي چيست؟
  • برنامه نويسي چيست؟

ديجيتال ماركتر كيست؟ و چه وظايفي در دنياي ديجيتال ماركتينگ دارد؟

۱۰ بازديد

ازاريابي در دو دسته سنتي و ديجيتال قرار گرفته است كه در روش سنتي، بازاريابي از طريق تبليغات كاغذي مانند روزنامه‌ها، مجلات و بروشورها و يا تماس تلفني صورت مي‌پذيرد. بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ نوعي از بازاريابي است كه با پيشرفت تكنولوژي و گسترش استفاده از رسانه‌هاي ارتباط جمعي شكل گرفته است. در اين روش از بازاريابي، از تمامي ظرفيت‌ها و كانال‌هاي موجود در دنياي ديجيتال براي معرفي محصولات به مشتريان استفاده مي‌شود كه تأثير بسزايي در فروش و موفقيت كسب‌وكارهاي مختلف دارد.

اين روزها اگر به اطراف خود نگاه كنيم، افراد زيادي را در حال استفاده از اينترنت و فضاي ديجيتال مشاهده مي‌كنيم. دنياي ديجيتال و شبكه‌هاي اجتماعي، آنقدر بر زندگي افراد تاثير گذاشته‌ است كه ديگر دنياي بدون اينترنت را نمي‌توان تصور كرد! اين گستردگي استفاده از اينترنت و ابزارهاي ديجيتال از نگاه تجارت براي مديران كسب‌وكارها مي‌تواند فرصت بسيار مناسبي باشد. در واقع بازاريابي ديجيتال مزيت‌هاي بسيار زيادي، هم براي خريدار و هم براي فروشنده دارد كه باعث رشد و موفقيت بسيار زيادي مي‌شود.

در اين شيوه بازاريابي نوين كه تكيه بر ظرفيت‌هاي ديجيتال دارد به كمك ابزارهايي مانند گوگل آناليتيكس، ادوردز، تبليغات كليكي، ايميل ماركتينگ و سوشال ماركتينگ، سئو و … هر روز گسترده‌تر مي‌شود. به همين‌دليل با يادگيري آموزش‌هاي ديجيتال ماركتينگ و رعايت قواعد آن، قطعا مي‌توانيد به اهداف فروش بالا و كسب درآمد مورد نظر خود برسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.